Rektori Kabinet Recepció

Rendkívüli nyitvatartási időszak

  • 2024.12.21-22 (szombat, vasárnap): Épület ZÁRVA!
  • 2024.12.23. (hétfő): RK dolgozóinak kötelező szabadság:  06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
  • 2024.12.24-29 (kedd-vasárnap): Épület ZÁRVA!
  • 2024.12.30.-31 (hétfő-kedd): RK dolgozóinak kötelező szabadság:  06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
  • 2025.01.01. (szerda): Épület ZÁRVA!
  • 2025.01.02-03 (csütörtök-péntek): RK dolgozóinak kötelező szabadság:  06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
  • 2025.01.04-05. (szombat, vasárnap): Épület ZÁRVA!
  • 2025.01.06-tól visszaáll az épület általános nyitvatartása:
    • H-CS: 06:00 – 20:00 (főbejárat és parkoló zárása 19:45)
    • P: 06:00 – 18:00 (főbejárat és parkoló zárása 17:45)

Rendkívüli esetekre a vagyonőr szolgálati mobilszáma: 0630/240 3947

Recepció rendes nyitvatartása

  • H-Cs: 8:00 – 16:00

  • P: 8:00 – 13:30

Rektori Kabinet épületének rendes nyitvatartása

  • H-Cs: 6:00 – 20:00

  • P: 6:00 – 18:00

  • Szo-V: zárva

Eseti nyitvatartási igényeikkel a kabinetvezető úrhoz lehet fordulni.


A vagyonőr nem helyettesíti a recepció szolgáltatásait, ezen szolgáltatásokra NEM kötelezhető!


Szolgáltatások 

A Recepció által biztosított szolgáltatások igénybevétele a mindenkori Rektori Kabinetben érvényben lévő, meghatározott munkaidő alatt lehetséges.

Munkabalesetek bejelentése

A PTE Rektori Kabinetének területén esetlegesen bekövetkezendő munkahelyi balesetek dokumentálásához kapcsolódó feladatok ellátása, adminisztrálása a recepciós munkatárs feladata. Szükség esetén az elsősegély nyújtásához felszerelést biztosít, és/vagy a mentőszolgálatot is értesíti.

Küldemények megőrzése

Az ideiglenesen elhelyezett küldemények (boríték, mappa, tárgyi eszközök… stb.) megőrzését a Rektori Kabinet recepciós munkatársa végzi. Az elhelyezett küldeményekről az Átadás-átvételi jegyzékben bejegyzés készül, amelynek vezetésére a recepciós munkatárs jogosult. A küldemények megőrzésére a jegyzékhez szükséges adatszolgáltatás esetén van mód.

Vendégek fogadása

A Rektori Kabinetbe érkező vendégek fogadása és várakoztatása a Recepció feladata. A Kabinetben dolgozó munkatárs előzetesen, a vendége érkezését megelőzően, minimum 24 órával előbb, írásban jelzi a vendég érkezését, az érkező nevének, a tervezett érkezési időpontjának, valamint a szervezeti egységének megjelölésével egyidejűleg. A recepciós munkatárs telefonon értesíti a vendéget váró munkatársat a vendég megérkezéséről, igény esetén a tárgyalóhelyiségbe irányítja a vendégét.
A munkatárs Recepcióra való leérkezéséig a recepciós ülőhellyel kínálja a vendéget, valamint szóban jelzi neki a kollega várható érkezési idejét is.

Hibabejeletések koordinálása

A Rektori Kabinet épületében, valamint az udvaron lévő EHÖK kisházban, és a telephely egyéb területén keletkező hibák, igények bejelentésének rögzítése és koordinálása a recepciós munkatárs feladata. A hibák bejelentésére az IGÉNYLÉSEK menüpont alatt található űrlap szolgál.

Teremfelügyelet

A Rektori Kabinet Szenátusi termébe, valamint tárgyalóiba szervezett megbeszélések, események alkalmával a teremfelügyelet ellátását a Recepció végzi. 

A termekbe történő szénsavmentes és szénsavas vízbekészítést a rendezvény szervezője intézi, a hozzá szükséges eszközöket (pohár, csatos üveg) a recepció biztosítja. Szintenként elérhetőek a víz- és szódagépek, melyek segítségével lehetséges az üvegek feltöltése.
A megbeszélést követően a kellékek Recepcióra történő visszajuttatásáról a termet lefoglaló munkatárs gondoskodik. 
A kellékek tisztításáról a recepciós munkatárs gondoskodik.

A teremfoglalások excelben (W-n található) kérjük jelölni, hogy az adott rendezvény vendéglátással jár-e. Amennyiben igen, a megjegyzés rovatban kérjük a költséghely feltüntetését, tekintettel arra, hogy a hatályos takarítási szerződés szerint külön rendezvények utáni takarítás megrendelése szükséges. A megrendelést a recepció intézi.

Kérjük a termek kulcsát felvevő személy gondoskodjon a használatot követően az ablakok zárásáról, villany leoltásáról, fűtés lekapcsolásáról, továbbá a terem zárását követően a kulcsot adja le a recepción. 
A teremkulcsot tilos a zárban hagyni használatot követően, azt minden esetben kötelező leadni a portán, a kulcskiadási könyvbe történő adminisztrálás mellett.

Barangold be a PTE-t virtuálisan az interaktív böngészőnkkel!