Hirdetmények

2024. július 15. - 2024. augusztus 19. között rövidített nyitvatartás:
hétfőtől - péntekig: 6:00 – 18:00
Eseti nyitvatartási igényeikkel a kabinetvezető úrhoz lehet fordulni.
 

Korábbi hirdetmények

 

Nyári épület nyitvatartási az alábbi időszakban tér csak el a megszokottól:
2023.08.07 - 11.: 06:00 - 17:00
2023.08.14 - 18.: 06:00 - 17:00
CSAK vagyonőri szolgálat lesz, Recepció a 3/2023. számú rektori-kancellári - KK elnöki együttes utasítás értelmében nem lesz.

 


 
Nyári időszakban az irodák tartós használatán kívüli időszakának begyűjtése, takarítás optimalizálása kapcsán:
Kérem, hogy amennyiben az egyes irodák egymást követően több napig (min 2) nincsenek használatban szabadság okán,
az alábbi linken keresztül szíveskedjetek összegyűjteni és megadni legkésőbb 2023.05.30-ig. 
Szeretnénk a takarítási munkálatokat, költségeket optimalizálni.
https://pte.hu/hu/form/irodafoglaltsag
 
Virágok:

A PTE zöldítésért felelős kollégái jóvoltából az épület bejáratához és a belső udvarra kaptunk dézsás növényeket.
A növények öntözését a Recepció végzi.
 
Behajtási engedély:
A Recepció feladatai közé tartozik a RK épület tárgyalói és Szenátusi terem foglalásainak egyeztetése a foglalást tevőkkel.
Amennyiben a szervező nem ad le írásban behajtási engedélyt a Recepció felé, a vagyonőr az érvényben lévő PTE Egyetembiztonsági Szabályzat értelmében nem köteles beengedni a járművet!
A parkolóba történő behajtás telephelyvezetői engedélyhez kötött, bemondásra nem áll módjában a vagyonőrnek beengedni az érkező vendéget.
Tekintettel az igen korlátozott parkolóhelyre, kérem a kollégák közreműködését a kellemetlen helyzetek elkerülése végett.
 
Tűzjelző rendszer féléves karbantartás:
2023.05.26-án pénteken végzik a Sopia-Net Kft. munkatársai a füstérzékelők féléves karbantartását.
Szükséges minden helyiségbe a bejutásuk, melyet kérlek biztosítsatok részükre.

 


 

04.17-én a 4. létesítménykörzetben festői javítási festést végeznek:

recepciós pult külső falazat tisztasági festése (a kulcsok leadásakor vigyázzatok a ruházatra, ne érjetek hozzá) Szenátusi terem előtti „galéria” falazatának javítása, festése 213 faljavítás EHÖK iroda falazat javítása

 

 

 

A megértéseteket és együttműködéseteket megköszönve, maradunk tisztelettel: 

  

a Recepció munkatársai 

 


 

Karbantartási információk: 

2023.03.16. csütörtök – 2023.03.17. péntek napokon a Vasvári Pál utcai központi telephely kertjének karbantartási, metszési munkálatai miatt kizárólag a keleti parkolórészt lehet használni (kivéve rektori/elnöki parkoló). A parkoló többi része szalagkorláttal lezárásra kerül. 

 

Tekintettel arra, hogy a parkoló és kert részben található fák is metszésre kerülnek, 

biztonsági okokból tilos az elkerített parkolók használata. A várható kellemetlenségért és zajokért szíves elnézését kérünk! 

 

Tájékoztatunk Benneteket, hogy a recepció szolgáltatásait elérhetők a weboldalon, amely a https://pte.hu/hu/rkrecepcio webcímen található. 

A héten 2023.04.20-án az első emelet nyugati folyosón átalakítási munkálatok kezdődnek (108 iroda melletti folyosórész), amely zajjal és kosszal járhat.
A liftet használják a felújításhoz, így annak védelme érdekében takarófólia és kartonpapír kerül felhelyezésre.

Az első emeleti színes nyomtató helye áthelyezésre kerül vélhetően a héten az IIIG által, melynek új helyéről, a kialakítást követően érkezik tájékoztatás.
 


 

A Vasvári Pál utcai központi épület működésével kapcsolatban az alábbiakban olvashatóak az aktuális információk:

2023. március 29.

Parkolóba történő behajtás:
A sorompó mellett található új kamerás intercom rendszer pénteken (03.24.) került beüzemelésre, így a sorompó automatikusan már nem nyílik fel a jogosultsággal nem rendelkezők számára. Akik állandó engedéllyel nem rendelkeznek, azoknak a recepcióval kell a kamerás intercomon keresztül egyeztetni a behajtásról. 

Rendezvények - parkolóigény:
Ha bármelyik egység rendezvényt szervez az épületbe, mely parkolási igénnyel jár, kérjük, hogy az ügyintézési időre tekintettel legalább két munkanappal a rendezvény előtt jelezze igényét e-mailben a recepció felé!

Műanyagládák:
A költöztetések során használt műanyagládákat kérjük a héten kipakolni és a folyosóra kihelyezni,
hogy pénteken visszaadhassuk őket a Selejtezési csoportnak!
Amennyiben a ládák nem kerülnek kiürítésre a fent jelzett határidőig, akkor a bennük lévő tárgyak, iratok a portán átvehetők.

Szenátusi terem:
A szenátusi terembe új projektor került beszerzésre és beüzemelésre, amely a réginél jóval nagyobb fényerejű, így a teremben javult a prezentációk és előadások képi minősége. Április hónapban felszerelésre kerül továbbá a belső árnyékoló rendszer is.

Takarítás:
Az épületben tavaszi ablaktisztítás lesz április 14. és 16. között. Kérjük, hogy a hétvégére távolítsátok el az ablakfelületek előtt, ablakpárkányokon található tárgyakat, virágokat az említett időszakban, hogy az ablaktisztítók könnyen hozzáférhessenek az üvegfelületekhez!
 


 

2023.február 15.

Rendezvényekkel kapcsolatos eljárások: 

Takarítás: 

Az egyetem hatályos takarítási szerződése alapján, amennyiben a teremben vendéglátás/étkezés is megvalósul, az külön takarítás megrendelésnek minősül, melyet a recepciónak előre kell jeleznie az KA ÜBI kollégája felé. Ha csak italfogyasztás valósul meg, de étkezés nem, nem vonatkozik rá a fenti kritérium. 

Az extra takarítás költsége a rendezvényt szervező egységet terheli.  

A soronkívüli takarítással kapcsolatos információkkal kapcsolatban Rácz Henriett, a KA ÜBI Létesítményfenntartási és Szolgáltatási Osztály vezetője ad felvilágosítást. 

A közös meghajtón biztosított teremfoglalási táblázat megfelelő oszlopába kérjük jelezni: 

W:\RHkozos\Szenátusi_101es_201es_foglalas.xlsx 

  

Eseti nevesített parkolóigény: 

A kiemelt fontosságú rendezvények esetén korlátozott számban, vezetői döntés alapján rendszámra szóló parkolóhelyet szükséges biztosítanunk. 

A rendszámok begyűjtéséről és leadásáról a rendezvény szervezője gondoskodik, amit a recepció számára megküldött e-mailben: recepcio.rk@pte.hu, vagy az online felületen található elektronikus űrlap kitöltésével jelezhet. 

A épületben dolgozó kollégák felé történő parkolási korlátozás bejelentését a rendezvény szervezője köteles (legalább egy munkanappal) az esemény előtt írásban közölni. A bejelentést a Vasvári Pál utcai központi épületben dolgozók levelezőlistájára küldött e-mailben teheti meg. A levelezőlista címe: vasvari@listserv.pte.hu 

  


 

Parkolási rend: 

A Vasvári Pál utcai telephelyen rendelkezésre álló 54 db parkolóhely sajnos nem elégíti ki az épület igényeit. Bővítése a hatályos városi építésügyi rendelet értelmében és fizikai korlátok miatt sem lehetséges. 

  

Bár a munkáltató ingyenes parkolást nem köteles biztosítani, mindemellett igyekszünk a legkevesebb súrlódással betartani és betartatni a PTE Biztonsági szabályzatában rögzített előírásokat a központi telephely parkolójában is. 

 

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézéseteket kérjük, a probléma alternatív megoldásán már dolgozunk, szíves türelmeteket szeretnénk kérni. 

  

A parkoló használatára a mindenkori KRESZ szabályok érvényesek, kiemelten: 

a jelzett parkolóhelyekre történő szabályos parkolás,  a közlekedési útvonalak szabadon tartása, kiemelt figyelemmel a tűz-, és balestevédelmi rendelkezésekre  nevesített parkolókat az arra jogosultak használhatják. 

 

 

 

Barangold be a PTE-t virtuálisan az interaktív böngészőnkkel!