Rendkívüli nyitvatartási időszak
- 2024.12.21-22 (szombat, vasárnap): Épület ZÁRVA!
- 2024.12.23. (hétfő): RK dolgozóinak kötelező szabadság: 06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
- 2024.12.24-29 (kedd-vasárnap): Épület ZÁRVA!
- 2024.12.30.-31 (hétfő-kedd): RK dolgozóinak kötelező szabadság: 06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
- 2025.01.01. (szerda): Épület ZÁRVA!
- 2025.01.02-03 (csütörtök-péntek): RK dolgozóinak kötelező szabadság: 06:00 – max. 18:00, a postázó és takarítási munkafolyamatokhoz igazítva előbb zárhat. Kérjük az autókat NE hagyjátok bent a parkolóba 14 óra után!
- 2025.01.04-05. (szombat, vasárnap): Épület ZÁRVA!
- 2025.01.06-tól visszaáll az épület általános nyitvatartása:
- H-CS: 06:00 – 20:00 (főbejárat és parkoló zárása 19:45)
- P: 06:00 – 18:00 (főbejárat és parkoló zárása 17:45)
Rendkívüli esetekre a vagyonőr szolgálati mobilszáma: 0630/240 3947
Recepció rendes nyitvatartása
-
H-Cs: 8:00 – 16:00
-
P: 8:00 – 13:30
Rektori Kabinet épületének rendes nyitvatartása
-
H-Cs: 6:00 – 20:00
-
P: 6:00 – 18:00
-
Szo-V: zárva
Eseti nyitvatartási igényeikkel a kabinetvezető úrhoz lehet fordulni.
A vagyonőr nem helyettesíti a recepció szolgáltatásait, ezen szolgáltatásokra NEM kötelezhető!
Szolgáltatások
A Recepció által biztosított szolgáltatások igénybevétele a mindenkori Rektori Kabinetben érvényben lévő, meghatározott munkaidő alatt lehetséges.
- Munkabalesetek bejelentése
-
A PTE Rektori Kabinetének területén esetlegesen bekövetkezendő munkahelyi balesetek dokumentálásához kapcsolódó feladatok ellátása, adminisztrálása a recepciós munkatárs feladata. Szükség esetén az elsősegély nyújtásához felszerelést biztosít, és/vagy a mentőszolgálatot is értesíti.
- Küldemények megőrzése
-
Az ideiglenesen elhelyezett küldemények (boríték, mappa, tárgyi eszközök… stb.) megőrzését a Rektori Kabinet recepciós munkatársa végzi. Az elhelyezett küldeményekről az Átadás-átvételi jegyzékben bejegyzés készül, amelynek vezetésére a recepciós munkatárs jogosult. A küldemények megőrzésére a jegyzékhez szükséges adatszolgáltatás esetén van mód.
- Vendégek fogadása
-
A Rektori Kabinetbe érkező vendégek fogadása és várakoztatása a Recepció feladata. A Kabinetben dolgozó munkatárs előzetesen, a vendége érkezését megelőzően, minimum 24 órával előbb, írásban jelzi a vendég érkezését, az érkező nevének, a tervezett érkezési időpontjának, valamint a szervezeti egységének megjelölésével egyidejűleg. A recepciós munkatárs telefonon értesíti a vendéget váró munkatársat a vendég megérkezéséről, igény esetén a tárgyalóhelyiségbe irányítja a vendégét.
A munkatárs Recepcióra való leérkezéséig a recepciós ülőhellyel kínálja a vendéget, valamint szóban jelzi neki a kollega várható érkezési idejét is. - Hibabejeletések koordinálása
-
A Rektori Kabinet épületében, valamint az udvaron lévő EHÖK kisházban, és a telephely egyéb területén keletkező hibák, igények bejelentésének rögzítése és koordinálása a recepciós munkatárs feladata. A hibák bejelentésére az IGÉNYLÉSEK menüpont alatt található űrlap szolgál.
- Teremfelügyelet
-
A Rektori Kabinet Szenátusi termébe, valamint tárgyalóiba szervezett megbeszélések, események alkalmával a teremfelügyelet ellátását a Recepció végzi.
A termekbe történő szénsavmentes és szénsavas vízbekészítést a rendezvény szervezője intézi, a hozzá szükséges eszközöket (pohár, csatos üveg) a recepció biztosítja. Szintenként elérhetőek a víz- és szódagépek, melyek segítségével lehetséges az üvegek feltöltése.
A megbeszélést követően a kellékek Recepcióra történő visszajuttatásáról a termet lefoglaló munkatárs gondoskodik.
A kellékek tisztításáról a recepciós munkatárs gondoskodik.A teremfoglalások excelben (W-n található) kérjük jelölni, hogy az adott rendezvény vendéglátással jár-e. Amennyiben igen, a megjegyzés rovatban kérjük a költséghely feltüntetését, tekintettel arra, hogy a hatályos takarítási szerződés szerint külön rendezvények utáni takarítás megrendelése szükséges. A megrendelést a recepció intézi.
Kérjük a termek kulcsát felvevő személy gondoskodjon a használatot követően az ablakok zárásáról, villany leoltásáról, fűtés lekapcsolásáról, továbbá a terem zárását követően a kulcsot adja le a recepción.
A teremkulcsot tilos a zárban hagyni használatot követően, azt minden esetben kötelező leadni a portán, a kulcskiadási könyvbe történő adminisztrálás mellett.