2024. július 15. - 2024. augusztus 19. között rövidített nyitvatartás:
hétfőtől - péntekig: 6:00 – 18:00
Eseti nyitvatartási igényeikkel a kabinetvezető úrhoz lehet fordulni.
- Korábbi hirdetmények
-
Nyári épület nyitvatartási az alábbi időszakban tér csak el a megszokottól:
2023.08.07 - 11.: 06:00 - 17:00
2023.08.14 - 18.: 06:00 - 17:00
CSAK vagyonőri szolgálat lesz, Recepció a 3/2023. számú rektori-kancellári - KK elnöki együttes utasítás értelmében nem lesz.
Nyári időszakban az irodák tartós használatán kívüli időszakának begyűjtése, takarítás optimalizálása kapcsán:
Kérem, hogy amennyiben az egyes irodák egymást követően több napig (min 2) nincsenek használatban szabadság okán,
az alábbi linken keresztül szíveskedjetek összegyűjteni és megadni legkésőbb 2023.05.30-ig.
Szeretnénk a takarítási munkálatokat, költségeket optimalizálni.
https://pte.hu/hu/form/irodafoglaltsag
Virágok:
A PTE zöldítésért felelős kollégái jóvoltából az épület bejáratához és a belső udvarra kaptunk dézsás növényeket.
A növények öntözését a Recepció végzi.
Behajtási engedély:
A Recepció feladatai közé tartozik a RK épület tárgyalói és Szenátusi terem foglalásainak egyeztetése a foglalást tevőkkel.
Amennyiben a szervező nem ad le írásban behajtási engedélyt a Recepció felé, a vagyonőr az érvényben lévő PTE Egyetembiztonsági Szabályzat értelmében nem köteles beengedni a járművet!
A parkolóba történő behajtás telephelyvezetői engedélyhez kötött, bemondásra nem áll módjában a vagyonőrnek beengedni az érkező vendéget.
Tekintettel az igen korlátozott parkolóhelyre, kérem a kollégák közreműködését a kellemetlen helyzetek elkerülése végett.
Tűzjelző rendszer féléves karbantartás:
2023.05.26-án pénteken végzik a Sopia-Net Kft. munkatársai a füstérzékelők féléves karbantartását.
Szükséges minden helyiségbe a bejutásuk, melyet kérlek biztosítsatok részükre.
04.17-én a 4. létesítménykörzetben festői javítási festést végeznek:
recepciós pult külső falazat tisztasági festése (a kulcsok leadásakor vigyázzatok a ruházatra, ne érjetek hozzá) Szenátusi terem előtti „galéria” falazatának javítása, festése 213 faljavítás EHÖK iroda falazat javítása
A megértéseteket és együttműködéseteket megköszönve, maradunk tisztelettel:
a Recepció munkatársai
Karbantartási információk:
2023.03.16. csütörtök – 2023.03.17. péntek napokon a Vasvári Pál utcai központi telephely kertjének karbantartási, metszési munkálatai miatt kizárólag a keleti parkolórészt lehet használni (kivéve rektori/elnöki parkoló). A parkoló többi része szalagkorláttal lezárásra kerül.
Tekintettel arra, hogy a parkoló és kert részben található fák is metszésre kerülnek,
biztonsági okokból tilos az elkerített parkolók használata. A várható kellemetlenségért és zajokért szíves elnézését kérünk!
Tájékoztatunk Benneteket, hogy a recepció szolgáltatásait elérhetők a weboldalon, amely a https://pte.hu/hu/rkrecepcio webcímen található.
A héten 2023.04.20-án az első emelet nyugati folyosón átalakítási munkálatok kezdődnek (108 iroda melletti folyosórész), amely zajjal és kosszal járhat.
A liftet használják a felújításhoz, így annak védelme érdekében takarófólia és kartonpapír kerül felhelyezésre.Az első emeleti színes nyomtató helye áthelyezésre kerül vélhetően a héten az IIIG által, melynek új helyéről, a kialakítást követően érkezik tájékoztatás.
A Vasvári Pál utcai központi épület működésével kapcsolatban az alábbiakban olvashatóak az aktuális információk:
2023. március 29.
Parkolóba történő behajtás:
A sorompó mellett található új kamerás intercom rendszer pénteken (03.24.) került beüzemelésre, így a sorompó automatikusan már nem nyílik fel a jogosultsággal nem rendelkezők számára. Akik állandó engedéllyel nem rendelkeznek, azoknak a recepcióval kell a kamerás intercomon keresztül egyeztetni a behajtásról.Rendezvények - parkolóigény:
Ha bármelyik egység rendezvényt szervez az épületbe, mely parkolási igénnyel jár, kérjük, hogy az ügyintézési időre tekintettel legalább két munkanappal a rendezvény előtt jelezze igényét e-mailben a recepció felé!Műanyagládák:
A költöztetések során használt műanyagládákat kérjük a héten kipakolni és a folyosóra kihelyezni,
hogy pénteken visszaadhassuk őket a Selejtezési csoportnak!
Amennyiben a ládák nem kerülnek kiürítésre a fent jelzett határidőig, akkor a bennük lévő tárgyak, iratok a portán átvehetők.Szenátusi terem:
A szenátusi terembe új projektor került beszerzésre és beüzemelésre, amely a réginél jóval nagyobb fényerejű, így a teremben javult a prezentációk és előadások képi minősége. Április hónapban felszerelésre kerül továbbá a belső árnyékoló rendszer is.Takarítás:
Az épületben tavaszi ablaktisztítás lesz április 14. és 16. között. Kérjük, hogy a hétvégére távolítsátok el az ablakfelületek előtt, ablakpárkányokon található tárgyakat, virágokat az említett időszakban, hogy az ablaktisztítók könnyen hozzáférhessenek az üvegfelületekhez!
2023.február 15.
Rendezvényekkel kapcsolatos eljárások:
Takarítás:
Az egyetem hatályos takarítási szerződése alapján, amennyiben a teremben vendéglátás/étkezés is megvalósul, az külön takarítás megrendelésnek minősül, melyet a recepciónak előre kell jeleznie az KA ÜBI kollégája felé. Ha csak italfogyasztás valósul meg, de étkezés nem, nem vonatkozik rá a fenti kritérium.
Az extra takarítás költsége a rendezvényt szervező egységet terheli.
A soronkívüli takarítással kapcsolatos információkkal kapcsolatban Rácz Henriett, a KA ÜBI Létesítményfenntartási és Szolgáltatási Osztály vezetője ad felvilágosítást.
A közös meghajtón biztosított teremfoglalási táblázat megfelelő oszlopába kérjük jelezni:
W:\RHkozos\Szenátusi_101es_201es_foglalas.xlsx
Eseti nevesített parkolóigény:
A kiemelt fontosságú rendezvények esetén korlátozott számban, vezetői döntés alapján rendszámra szóló parkolóhelyet szükséges biztosítanunk.
A rendszámok begyűjtéséről és leadásáról a rendezvény szervezője gondoskodik, amit a recepció számára megküldött e-mailben: recepcio.rk@pte.hu, vagy az online felületen található elektronikus űrlap kitöltésével jelezhet.
A épületben dolgozó kollégák felé történő parkolási korlátozás bejelentését a rendezvény szervezője köteles (legalább egy munkanappal) az esemény előtt írásban közölni. A bejelentést a Vasvári Pál utcai központi épületben dolgozók levelezőlistájára küldött e-mailben teheti meg. A levelezőlista címe: vasvari@listserv.pte.hu
Parkolási rend:
A Vasvári Pál utcai telephelyen rendelkezésre álló 54 db parkolóhely sajnos nem elégíti ki az épület igényeit. Bővítése a hatályos városi építésügyi rendelet értelmében és fizikai korlátok miatt sem lehetséges.
Bár a munkáltató ingyenes parkolást nem köteles biztosítani, mindemellett igyekszünk a legkevesebb súrlódással betartani és betartatni a PTE Biztonsági szabályzatában rögzített előírásokat a központi telephely parkolójában is.
Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézéseteket kérjük, a probléma alternatív megoldásán már dolgozunk, szíves türelmeteket szeretnénk kérni.
A parkoló használatára a mindenkori KRESZ szabályok érvényesek, kiemelten:
a jelzett parkolóhelyekre történő szabályos parkolás, a közlekedési útvonalak szabadon tartása, kiemelt figyelemmel a tűz-, és balestevédelmi rendelkezésekre nevesített parkolókat az arra jogosultak használhatják.