Universitas Quinqueecclesiensis Alapítvány - Titkárság

 

Az Alapítvány Titkársága

 

A Titkárság az Alapítvány működésének adminisztratív támogatását végző szervezeti egység, amely az alábbi feladatokat látja el:

a Kuratórium tagjai részére személyi titkári feladatok ellátása, a Felügyelőbizottság működésének támogatása; a kuratóriumi titkár tevékenységének támogatása; az Alapítvánnyal kapcsolatos határidős feladatok nyilvántartása;

A titkárságot a kuratórium titkára vezeti.

  • az Alapítványon belüli – más szervezeti egységhez nem tartozó – adminisztratív feladatok ellátása;
  • vendégek, telefonok fogadása, levelezés intézése, iratkezelési, iktatási feladatok ellátása,
  • az Alapítvány rendezvényeinek előkészítése, találkozók szervezése, időpontok egyeztetése;
  • titkársági leíró feladatok végzése;
  • ügyviteli folyamatok szervezése és irányítása;
  • szükség szerint részt vesz az alapítvány fenntartásában lévő szervezetek ügyviteli feladatainak ellátásában;
  • egyéb, a kuratórium elnöke, illetve az alapítvány titkára által meghatározott feladatok ellátása.

 

 

Dr. TRÓCSÁNYINÉ dr. URBÁN Katalin

Dr. TRÓCSÁNYINÉ dr. URBÁN Katalin
kuratóriumi titkár, adatvédelmi tisztviselő

  urban.katalin@uqa.pte.hu
 
+36 30/332-1869
 7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4.

Feladatai

 

A kuratórium titkárát a Kuratórium elnökének javaslatára a kuratórium bízza meg.

A titkár munkáját a kuratórium elnöke irányítja.

A kuratórium titkárának feladatai:

  • előkészíti a Kuratórium üléseit;
  • a kuratóriumi ülések előkészítő anyagaival (előterjesztés vagy tájékoztató) kapcsolatos feladatok koordinálása;
  • szükség esetén bevonja az egyetemi munkavállalókat a kuratóriumi üléseken megtárgyalandó anyagok előkészítésébe;
  • támogatja a Kuratórium és a Felügyelőbizottság működését, kapcsolatot tart a kuratóriumi és a felügyelőbizottsági tagokkal, az alapítványi vagyonellenőrrel, a számviteli szolgáltatóval és az állandó könyvvizsgálóval,
  • jegyzőkönyvet vezet a Kuratórium üléseiről;
  • ellátja az Alapítvány jogi folyamatainak felügyeletét;
  • részt vesz az Alapítvány munkafolyamataiban;
  • kapcsolatot tart az Alapítvány egyes szervezeteivel;
  • kapcsolatot tart az Alapítvány stratégiai partnereivel;
  • támogatja az Alapítvány által meghatározott gazdasági tevékenységek végrehajtását;
  • irányítja a Titkárságot;
  • részt vesz az alapítvány fenntartásával kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátásában;
  • továbbá ellátja mindazon feladatokat, melyeket a Kuratórium elnöke a hatáskörébe utal

 

 

 

Mayer Lilla

 

MAYER Lilla
elnöki asszisztens

  mayer.lilla@uqa.pte.hu
 
+36 72/501-500/ 12121
 7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. 21-es iroda

Feladatai

 

  • szervezi és koordinálja a Kuratórium elnökének programjait;
  • gondoskodik a Kuratórium elnöke találkozóinak, tárgyalásainak megfelelő előkészítéséről;
  • szervezi az Alapítvány rendezvényeit, illetve protokolláris szempontból véleményezi a Kuratórium elnökének vagy a Kuratórium és Felügyelőbizottság tagjainak részvételével megvalósuló rendezvényeket;
  • közreműködik a Kuratórium és a Felügyelőbizottság üléseinek szervezésében és előkészítésében;
  • támogatja a Kuratórium és a Felügyelőbizottság működését, kapcsolatot tart a kuratóriumi és a felügyelőbizottsági tagokkal, az alapítványi vagyonellenőrrel, a számviteli szolgáltatóval és az állandó könyvvizsgálóval, valamint az Alapítvány fenntartásában működő szervezetekkel és intézményekkel, külső partnerekkel;
  • iktatási feladatokat lát el;
  • kezeli az Alapítvány bejövő és kimenő postáját;
  • részt vesz az alapítvány fenntartásával kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátásában;
  • továbbá ellátja mindazon feladatokat, melyeket a Kuratórium elnöke és a Kuratóriumi titkár a hatáskörébe utal.
     

 

 

Barangold be a PTE-t virtuálisan az interaktív böngészőnkkel!