- Az Alapítvány Titkársága
-
A Titkárság az Alapítvány működésének adminisztratív támogatását végző szervezeti egység, amely az alábbi feladatokat látja el:
a Kuratórium tagjai részére személyi titkári feladatok ellátása, a Felügyelőbizottság működésének támogatása; a kuratóriumi titkár tevékenységének támogatása; az Alapítvánnyal kapcsolatos határidős feladatok nyilvántartása;
A titkárságot a kuratórium titkára vezeti.- az Alapítványon belüli – más szervezeti egységhez nem tartozó – adminisztratív feladatok ellátása;
- vendégek, telefonok fogadása, levelezés intézése, iratkezelési, iktatási feladatok ellátása,
- az Alapítvány rendezvényeinek előkészítése, találkozók szervezése, időpontok egyeztetése;
- titkársági leíró feladatok végzése;
- ügyviteli folyamatok szervezése és irányítása;
- szükség szerint részt vesz az alapítvány fenntartásában lévő szervezetek ügyviteli feladatainak ellátásában;
- egyéb, a kuratórium elnöke, illetve az alapítvány titkára által meghatározott feladatok ellátása.
Elérhetőség: info@uqa.pte.hu