- Az Alapítvány Titkársága
-
A Titkárság az Alapítvány működésének adminisztratív támogatását végző szervezeti egység, amely az alábbi feladatokat látja el:
a Kuratórium tagjai részére személyi titkári feladatok ellátása, a Felügyelőbizottság működésének támogatása; a kuratóriumi titkár tevékenységének támogatása; az Alapítvánnyal kapcsolatos határidős feladatok nyilvántartása;
A titkárságot a kuratórium titkára vezeti.
- az Alapítványon belüli – más szervezeti egységhez nem tartozó – adminisztratív feladatok ellátása;
- vendégek, telefonok fogadása, levelezés intézése, iratkezelési, iktatási feladatok ellátása,
- az Alapítvány rendezvényeinek előkészítése, találkozók szervezése, időpontok egyeztetése;
- titkársági leíró feladatok végzése;
- ügyviteli folyamatok szervezése és irányítása;
- szükség szerint részt vesz az alapítvány fenntartásában lévő szervezetek ügyviteli feladatainak ellátásában;
- egyéb, a kuratórium elnöke, illetve az alapítvány titkára által meghatározott feladatok ellátása.
Elérhetőség: info@uqa.pte.hu
Dr. TRÓCSÁNYINÉ dr. URBÁN Katalin
az Alapítvány munkaszervezetének igazgatója, adatvédelmi tisztviselő
urban.katalin@uqa.pte.hu
+36 30/332-1869
7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. 18-as iroda
- Feladatai
-
A kuratórium titkárát a Kuratórium elnökének javaslatára a kuratórium bízza meg.
A titkár munkáját a kuratórium elnöke irányítja.
A kuratórium titkárának feladatai:
- előkészíti a Kuratórium üléseit;
- a kuratóriumi ülések előkészítő anyagaival (előterjesztés vagy tájékoztató) kapcsolatos feladatok koordinálása;
- szükség esetén bevonja az egyetemi munkavállalókat a kuratóriumi üléseken megtárgyalandó anyagok előkészítésébe;
- támogatja a Kuratórium és a Felügyelőbizottság működését, kapcsolatot tart a kuratóriumi és a felügyelőbizottsági tagokkal, az alapítványi vagyonellenőrrel, a számviteli szolgáltatóval és az állandó könyvvizsgálóval,
- jegyzőkönyvet vezet a Kuratórium üléseiről;
- ellátja az Alapítvány jogi folyamatainak felügyeletét;
- részt vesz az Alapítvány munkafolyamataiban;
- kapcsolatot tart az Alapítvány egyes szervezeteivel;
- kapcsolatot tart az Alapítvány stratégiai partnereivel;
- támogatja az Alapítvány által meghatározott gazdasági tevékenységek végrehajtását;
- irányítja a Titkárságot;
- részt vesz az alapítvány fenntartásával kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátásában;
- továbbá ellátja mindazon feladatokat, melyeket a Kuratórium elnöke a hatáskörébe utal
MAYER Lilla
elnöki asszisztens
mayer.lilla@uqa.pte.hu
+36 72/501-500/ 12121, +36 30/701-0463
7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. 21-es iroda
- Feladatai
-
- szervezi és koordinálja a Kuratórium elnökének programjait;
- gondoskodik a Kuratórium elnöke találkozóinak, tárgyalásainak megfelelő előkészítéséről;
- szervezi az Alapítvány rendezvényeit, illetve protokolláris szempontból véleményezi a Kuratórium elnökének vagy a Kuratórium és Felügyelőbizottság tagjainak részvételével megvalósuló rendezvényeket;
- közreműködik a Kuratórium és a Felügyelőbizottság üléseinek szervezésében és előkészítésében;
- támogatja a Kuratórium és a Felügyelőbizottság működését, kapcsolatot tart a kuratóriumi és a felügyelőbizottsági tagokkal, az alapítványi vagyonellenőrrel, a számviteli szolgáltatóval és az állandó könyvvizsgálóval, valamint az Alapítvány fenntartásában működő szervezetekkel és intézményekkel, külső partnerekkel;
- iktatási feladatokat lát el;
- kezeli az Alapítvány bejövő és kimenő postáját;
- részt vesz az alapítvány fenntartásával kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátásában;
- továbbá ellátja mindazon feladatokat, melyeket a Kuratórium elnöke és a Kuratóriumi titkár a hatáskörébe utal.
Kapitány-Varga Réka
asszisztens
kapitany.varga.reka@uqa.pte.hu
7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. fsz. 14-es iroda
Dr. NÉMETH Csaba
jogász
nemeth.csaba@pte.hu
7622 Pécs, Vasvári Pál utca 4. 17-es iroda
KOVÁCS Szilárd
elemző közgazdász
Gulyás István
főtanácsadó