#PTE – indul a PTE webfilmsorozata

2017.

november

28.

Egyetemünk beiskolázást elősegítő online kampányt indított, melynek egyik eszköze egy mini webfilmsorozat.


 

 

 

 

 

Általános célunk az online kampánnyal az intézmény népszerűsítése, ismeretségének növelése, imázsának megerősítése.

Szeretnénk, ha mind a felvételi előtt álló fiatalok, mind pedig a mellettük álló döntéshozók számára a PTE vonzó választási lehetőségként jelenjen meg.
Fontos, hogy az egyes célcsoportok ismerjék meg a képzési lehetőségeket, a pezsgő egyetemi életet, alakítsuk ki és tudatosítsuk bennünk azt a képet, hogy a PTE-n egyszerre részesülhetnek kiemelkedő egyetemi oktatásban és színvonalas kikapcsolódási lehetőségekben, piacképes diplomában és vonzó közösségi élményben. 

 

A fiatal célcsoportra jellemző a reklámkerülés, így elérésük esetében a klasszikus image film helyett a storytellingre helyeztük a hangsúlyt.  Ezért a PTE népszerűsítésére rendhagyó webizódokat, azaz elsősorban a Facebookon és Youtube-on futó négyrészes filmsorozatot készítettünk.

A sorozatban három szereplő – két egyetemista, és egy felvételire készülő gimnazista – segítségével mutattuk be az egyetem, és az egyetemi élet előnyeit, Pécs vonzerejét.

 

A szereplőket úgy válogattuk össze, hogy célcsoportunk könnyen azonosulhasson velük, így közvetlenül őket tudtuk megszólítani. Szerepük szerint három különböző karaktert kerestünk, ami segíti a történetvezetést, így egy laza, aktív közösségi életet élő lány, egy kicsit „élére vasalt” fiú, és egy gimis lett a sorozat szereplője.

A válogatáskor kiemelten figyeltünk a hitelességre, hiszen nagyon kritikus nézőkről van szó, így a két egyetemista valóban a PTE hallgatója, középiskolás fiú pedig a forgatás ideje alatt készült szalagavatójára.

 

A film alaptörténete szerint az egyetemisták egy vizsgafilmjükhöz azt a feladatot kapták, hogy egy fiatalt levigyenek Pécsre, és egy nap alatt megmutassanak neki mindent, amit a campusról tudni kell, lehet, érdemes.

A sorozat hangulatában a videóklipekre emlékeztet, egyrészt azért, hogy át tudjuk lépni a célcsoport ingerküszöbét, és kattintásra/filmnézésre ösztönözzük őket, másrészt a rengeteg vágóképpel igyekszünk minél több hasznos és vonzó információt átadni számukra.

 

Rovat

Barangold be a PTE-t virtuálisan az interaktív böngészőnkkel!