Tisztelt Hallgatók!
Az Informatikai Igazgatóság az alábbiakat ajánlja szíves figyelmükbe az online oktatás támogatásához:
PTE Moodle LMS
A Moodle LMS (Learning Management System) a világ legnépszerűbb, nyílt forráskódú és ingyenes e-learning platformja, mely elsősorban felsőoktatási intézmények számára készült oktatásmenedzsment rendszer. A Moodle egyszerre alkalmas a tananyagok tárolására, szerkesztésére, összeállítására, vizsgáztatásra, az egyes hallgatók tevékenységének nyomon követésére, értékelésére az oktatók és hallgatók közötti online digitális együttműködésre.
Teams
Az Egyetem minden polgára számára az Office 365 programcsomag részeként elérhető a Microsoft Teams alkalmazás. Tekintettel arra, hogy Egyetemünkön a felsőfokú oktatásban és a köznevelésben is ezzel támogatjuk a távoktatást, csoportmunkát, ezért ezen az oldalon összefoglaljuk a kapcsolódó információkat, tudnivalókat és elérhetővé tesszük a segédleteket.
PTE Office365
A Pécsi Tudományegyetem aktív jogviszonnyal rendelkező munkatársai és hallgatói automatikusan hozzáférést kapnak a Microsoft Office 365 rendszerhez. Amennyiben szeretné a rendszer szolgáltatásait igénybe venni, akkor nincs más dolga, mint a https://login.microsoftonline.com/ címen bejelentkezni egyetemi azonosítójával.
Microsoft Azure Dev Tools for Teaching
Hallgatók és oktatók számára hasznos lehet továbbá a Microsoft Azure Dev Tools for Teaching program. A korábban Microsoft Imagine, DreamSpark illetve MSDNAA néven ismert program, lehetővé teszi az Egyetem oktatói és hallgatói számára a Microsoft majdnem összes termékének elérését, és használatát kizárólag oktatási és kutatási célokra.