Hogyan tudok jelentkezni az egyetemre?

1. lépés: ügyélkapu regisztráció kormányablakban 

2. lépés: E-felvételi felületén jelentkezni a központi felvételi eljárás meghatározott időszakában 

  • 1) Regisztráció 
    • Az elektronikus felvételi használatának első lépése, hogy regisztrálni kell a felvi.hu honlapján 

    • Ekkor rögzíti a jelentkező az általa használt e-mail címet. 

    • A regisztrált ügyfelek bejelentkezés után a honlap fejlécében található "Profilom" listát lenyitva, vagy a személyes oldaluk bal menüjéből kiválasztva használhatják a regisztrációhoz kapcsolódó funkciókat, itt jelenik meg az E-felvételi is. 

    • Ha valaki korábban már regisztrált a Felvin, akkor az E-felvételi használatához nem kell újra regisztrálnia. 

  • 2) Felhasználási feltételek elfogadása 

    • A regisztrációt követően az E-felvételi menüpontra történő első kattintáskor a jelentkezőnek el kell fogadnia a felhasználási feltételeket, amelyek pontosan rögzítik az E-felvételihez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket. Ezek megismerése és tudomásulvétele az elektronikus jelentkezés elengedhetetlen feltétele, az abban foglaltak szükségesek a megfelelő használathoz. 
  • 3) Biztonsági kód kiküldése 

    • Miután a jelentkező elfogadta a felhasználási feltételeket, a felületre történő első belépéskor a rendszer automatikusan kiküldi regisztrált e-mail címére az egyedi biztonsági kódját. Ezt a kódot érdemes megőrizni, mert minden belépés alkalmával szükség van rá. (Ha szükséges, lehetőség van új biztonsági kód kérésére is.) 
    • A rendszer ugyanekkor automatikusan kiosztja a jelentkező felvételi azonosító számát, amelyet – a biztonsági kóddal együtt – elküld a jelentkező által megadott e-mail címre. A felvételi azonosító szám ezt követően folyamatosan látható az E-felvételi felületén is. 

  • 4) Jelentkezés kitöltése 

    • A E-felvételiben a jelentkezők a különböző adatcsoportokban megfelelő menüpontokban rögzíthetik a személyes adataikat, a választott jelentkezési helyeiket és a (már meglévő) eredményeiket. 
    • Ezt követően fel kell tölteniük a szükséges és már rendelkezésükre álló dokumentumokat, illetve be kell fizetniük az esetleges kiegészítő eljárási díjat (banki átutalással vagy interneten). 

  • 5) Hitelesítés 

    • A jelentkezés a hitelesítéssel zárul (e nélkül a jelentkezés érvénytelen). Ajánlott Ügyfélkapun keresztül megtenni, de a kinyomtatott és aláírt hitelesítő adatlap postán is beküldhető. 

3. lépés: A jelentkezési időszak lezárulása után és a jelentkezői adatok feldolgozását követően ismét megnyílik az E-felvételi felülete és bárki nekiláthat a felvételi ügyintézésnek (dokumentumfeltöltés, egyszeri sorrendmódosítás, adatmódosítás). 

Aloldal választó
GYIK kategória
Rendezés
84